Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Januari 17, 2010

Hujung Minggu

Minggu ini hujung minggu saya amat penuh. Setiap dua minggu saya akan seperti hujung minggu ini. Sabtu pagi saya ada kelas sarjana. Ahad pagi kelas epjj. Petang ahad ada kelas plk.

Selepas minggu ke 10, kelas pada pagi sabtu tamat. Hanya tinggal kelas pada ahad sahaja. Insyaallah saya tamat sarjana saya pada semester ini. Hanya tinggal applied research sahaja. Bersama kita doakan agar saya tamat pengajian dlm tempoh ditetapkan.

Saya rancangkan pada setiap hujung minggu petang saya akan pergi membuat lawatan ke kolej2 bersekutu. Ianya saya harapkan pd semester ini sahaja. Tetapi tugas pensijilan iso kb akan berakhir pada hujung 2010 sahaja. Maka saya mungkin disambung tempoh jawatan sebagai ketua ukk.

Hari ahad bukanlah hari utk berehat. Sebaliknya bekerja sebagai seorang pensyarah bekerja 7hari seminggu. Satu hari tidak semestinya 8jam. Maka utk jadi seorang pensyarah, kita mestilah bersedia utk bertugas bukan mengikut waktu pejabat.

Tiada ulasan: