Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Januari 26, 2010

Naik Pangkat?

Semasa saya masuk ke DSB utk mendengar amanat NC, seorang kenalan mengucapkan tahniah kpd saya. Apabila ditanya utk apa, beliau tersenyum sambil berkata,'kan CeBad dah tahu'. Hairan saya, banyak yg saya tahu tetapi bukan berkaitan ucapan tahniah.

NC menyatakan antara kriteria naik pangkat adalah; berjaya berkongsi ilmu dlm bidang kita dgn pelajar (akademik)- insyaallah dah. terlibat secara aktif dlm pembangunan pelajar (hep)- insyaallah dah, peers dapat anugerah juara persatuan 2009, saya juga penasihat sife dan persatuan aikido. kreatif dan inovatif (penyelidikan dan inovasi)- dah dpt pingat di geneva, pecipta, itex. Mengkomersilkan hasil ktreativiti dan inovasi - dlm proses. jaringan industri dan masyarakat - aktif pd 2009 dgn pej pesuruhjaya sukan, kuala tahan. penggerak kualiti - terlibat dgn inqka dan ujka.

jika itulah kriteria kenaikan pangkat (ke prof.madya?) maka nampaknya ada peluanglah saya. tapi kan ada yg panjat kompleks s&t dan terjun (ulang berkali2). Allah Jua Yang Menentukan rezeki kita.

Tiada ulasan: