Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 09, 2010

Makan Malam Simfoni Kasih 2009

Semalam saya hadir ke Majlis Malam Simfoni Kasih 2009 di SACC. Tetamu kehormat adalah PM Malaysia. InED telah membeli 3 buah meja.

Majlis semalam sepatutnya diadakan pada 2009. Tetapi kerana PM tak dpt hadir pada tarikh asal dicadangkan, maka ianya telah dituunda ke semalam. Maka majlis masih utk 2009. Diantara yg hadir adalah alumni uitm. Penganjur adalah Yayasan Budiman iaitu satu yayasan oleh alumni uitm.

Di meja saya semuanya bodyguard dr InED dan seorang dr unit lain. Semasa kami menikmati jamuan, kami bertuah mendapt khimat seorang bodyguard PM berdiri di belakang saya. Wow, rasa macam orang besar juga. Terima kasih kpd yg perihatin.

Sebelim majlis bermula secara rasmi, saya telah ke meja jabatan/unit/fakulti/ bahagian/cawangan lain. Saya bertemu dgn kawan2 dan kenalan yg bisanya payah nak berjumpa pd hari biasa. Saya berjumpa dgn mantan dekan saya dan bakal dekan saya.

Walaupun menu amat panjang, kami tidak dapat menikmati kesemua hidangan. Pengurus acara makan perlu lebih baik lagi dalam mengatur pergerakan penghidang makanan. Ramai tetamu merungut kerana tidak semua hidangan di hidang di meja tetamu.

Tiada ulasan: