Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 15, 2010

PEERS UiTM

Tadi saya hadir ke mseyuarat agung tahunan peers uitm. saya adalah penasihat 1. selain peers, saya adalah penasihat persatuan aikido uitm dan sife uitm. dgn aikido sejak 2007, manakala sife baru tahun lepas, disember 2009 (atas arahan).

saya mula aktif dgn peers sejak 1987, 23 tahun yg lepas. saya menjad presiden utk sesi 90-91. saya sebagai penasihat bermula 2002. maka peers amatlah hampir dgn saya. banyak saya pelajari drpd peers. saya kenali kaunseling melalui peers.

tadi, semasa pembentangan laporan tahunan 2009, peers berjaya menjalankan sebanyak 40 aktiviti dlm pelbagai bidang. tahniah peers. semoga barisan pemimpin yg baru 2010 akan meneruskan kecemerlangan 2009 dan sebelumnya. saya akan cuba lebih aktif sebagai penasihat.

bangga melihat mereka yg terpilih menjalankan tugas dan tanggungjawab dgn penuh integriti dan amanah. ianya mencerminkan mereka yg menyumbang dlm pembentukan ahli peers dulu kini dan selamanya. terima kasih.

Tiada ulasan: