Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 15, 2010

IID 2010 dan Kenangan

Alhamdulillah, pada IID 2010 dgn dua penyertaan saya berjaya mendapat satu Gangsa dan satu Perak (bersama Aishah KP 221).Cita2 Emas utk dua2 tapi dah tak penuhi syarat mcmana hakim2 nak bagi markah utk dpt emas.

Seronok apabila kawan2 lain bersedia utk turut serta IID 2011. Saya juga mendapat cadangan drpd fakulti lain utk bersama menyertai IID 2011. Dan Proton akan berbincang lebih lanjut tentang satu produk utk digunakan mereka.

semasaIID 2010 juga bergambar dgn senior2 MCKK. seorang adalah timbalan dekan dan profesor penuh di uitm. seronok juga dpt berjumpa kawan2 drpd jabatan/ bahagian/ fakulti/ dan kampus lain. memang bagi saya uitm mempunyai permata2 yg hanya peerlu digilap utk lebi bercahaya dan mendapat perhatian pihak luar.

insyaallah, saya akan mula bersedia utk IID 2011 sekarang. usaha sebenar utk IID 2010 hanyalah pada minggu lepas. jadi hasil yg dikutip adalah lebih berbaloi daripada nilai usaha dibuat. insyaallah target next IID adalah bersama lebih ramai kawan2 dan pelajar, dan EMAS.

Tiada ulasan: