Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Januari 19, 2010

Produk IID

Saya mempunyai beberapa produk hasil drpd penyertaan IID dan sebagainya. Ada yg mendapat sambutan yg memberangsangkan. Ada yg dah ada pembeli.

Tadi saya cuba melangkah selepas IID. Saya usahakan utk dikomersilkan produk2 saya. Insyaallah, yg pertama produk bersama rakan sekerja yg dilihat oleh Proton. Ianya perlu penambahbaikan. memang ada cadangan dilakukan inovasi utk dijadikan beberapa versi baru.

Tadi juga saya cadangkan beberapa produk utk mejanakan hasil kpd UiTM. Mesyuarat sepatutnya dihadiri bersama dua orang pakcik saya. Tetapi mereka berdua telah emmpunyai temujanji terdahulu. Insyaallah akan dilakukan perjumpaan semula bersama pakcik2 saya berkaitan perkara yg sepatutnya dibincangkan hari ini.

hari ni juga antara topik dlm kelas saya adalah berkaitan royalti. Doakanlah agar saya dimurahkan rezeki melalui kutipan royalti. Prof Kamil mendapat banyak hasil melalui royalti buku2nya. Allah mengurniakan ilmu utk mendapatkan rezeki yg halal. Gunakanlah dgn penuh amanah.

Tiada ulasan: