Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 09, 2010

IID 2010

IID 2010 akan berlangsung selama 3 hari pada 12-14 Jan 2010. Pada 12 Jan kumpulan A akan dihakimi. Manakala pada 13 Jan kumpulan B pula akan dihakimi. Pada 14 Jan, keputusan akan dimaklumkan dan pemenang pingat emas akan menerima hadiah pada hari tersebut.

Saya pada asalnya bercadang menyertai sekurang2nya 4 penyertaan. Tetapi saya hanya sempat mendaftar 3penyertaan sahaja. Kemudiannya saya terpaksa menarik satu penyertaan kerana rakan sepasukan tidak dapat memberi komitmennya dan memohon penyertaan bersamanya ditarik keluar.

Jadi, pada IID 2010, saya hanya mempunyai dua penyertaan berbanding 3 pada 2008 (1 Gangsa), dan 4 pada 2009 (1 Emas, 3 Perak). Penyertaan saya melalui InED adalah Be Clear: Financial Statements (Ketua). Manakala penyertaan melalui FSR adalah Be Clear in Management (ahli) dan ketua adalah Puan Siti Aishah Wahab (Ketua Program Bach Sport Management - SR 221).

Doakanlah agar kedua2 penyertaan saya berjaya memenangi pingat. Saya impikan Emas utk kedua2nya. Hanya poster dan lamination shj lagi yg belum selesai.

Tiada ulasan: