Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 23, 2010

Peers Cemerlang

Tahniah kpd Badan Peer Kaunselor UiTM kerana menjadi JUARA anugerah persatuan cemerlang UiTM 2009. sbgmana dimaklumkan sebelum ini, peers mempunyai seramai 800 ahli di uitm shah alam. dan peers berjaya mengadakan sebanyak 40 aktiviti sepanjang 2009.

Terima kasih kpd mereka yg begitu sayangkan peers. Sumbangan dan kerjasama ajkt 2009, ahli2, senior2, penasihat - en.Khairuddin Thani, para kaunselor dan staf PKK, serta mereka yg turut sama membantu dan menjayakan aktiviti peers pd 2009 amat dihargai. Pada 2009, saya hanya sempat mengikuti 2- 3 pgrm sahaja, spt AGM, majlis berbuka puasa. Insyaallah pd 2010 saya cuba berikan lebih masa kpd peers.

Kejayaan peers bukanlah hasil seorang shj. Ianya adalah hasil bersama. senior2 yg telah lama meninggalkan uitm amsih lagi aktif bersama peers. terima kasih, keikhlasan dan kesungguhan saudara dan saudari amat bernilai kpd peers. semoga budaya sayangkan peers utk kebaikan bersama diteruskan oleh ahli2 sedia ada dan akan datang. Teruskan untuk kebaikan diri dan masyarakat. semoga usaha kita sentiasa mendapat rahman dan rahim Allah.

Tiada ulasan: