Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 16, 2010

Penambahbaikan IID 2010


Tadi semasa kelas sarjana saya, prof Normah memaklumkan bhw beliau memilih produk saya antara produk terbaik semasa IID 2010. Walau bagaimana pun, saya tidak mendapat EMAS kerana kekurangan beberapa kriteria penting utk markah.

Tadi juga seorang kawan berminat utk menggunakan produk saya semasa mengajar perakaunan di kolej beliau. Beliau bersedia membeli produk saya seberapa segera yg boleh berdasarkan komen yg amat positif oleh Prof Normah.

Semasa perjalanan ke pejabat selepas kelas tadi, rakan pecipta produk satu lagi IID 2010 memaklumkan bhw pihak P&P UiTM berminat menggunakan produk kami. Wow, ramainya yg berminat dgn produk yg terhasil. Tahun lepas, produk saya mendapat minat drpd kementerian pelajaran dan yayasan keusahawanan. Begitu juga rakan2 yg menjalankan kursus2 keusahawanan turut berminat menggunakan produk saya.

Saya perlu melakukan penambahbaikan utk produk2 saya sebelum dipasarkan. Insyaallah dalam tahun ini, produk2 saya akan dipasarkan. Jenamanya? CE BADR kot?

Tiada ulasan: