Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 30, 2010

30 Dis 2010

apakah yg berkaitan dgn tarikh ini? saya diingatkan oleh ayah saya bhw hari ini tarikh lahir adik saya. dia bercadang utk makan malam di luar. tetapi adik saya menolak cadangannya.

saya bercadang utk selesaikan hari ini tugas2 tahun 2010. dukacita, tak dapat. cadangan asal kerana esok cuti khas. cuti kerana Malaysia menang piala aff suzuki 2010. dan akhirnya (harap2lah) skt 2010 saya dah diserah kpd dekan fsr utk penilaiannya. saya juga dah tandatangan pengesahan utk skt 2010 kedua2 staf upk.

hari ini juga dlm sejarah saya tandatangan cek bernilai >rm800ribu. tak pernah saya lakukan sebelum ini. terkejut juga apabila melihat nilai pada cek. kalau best lagi, dapat cek sebagai upah kerana berjaya menyelesaikan kes pecah amanah kerana salah guna kuasa. kalau dapat upah tu sebab berjaya membantu organisasi menangkap dan mendakwa sehingga bersalah mereka yg menipu, merompak dsbnya berkaitan kewangan dan namabaik fsr dan uitm. ada yg sudi berkongsi maklumat?

Tiada ulasan: