Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 22, 2010

Kursus/Persidangan

secara kasarnya, saya berkursus dan sptnya bermula 20nov sehingga 23dis. saya sebagai peserta atau fasilitator atau pegawai pengiring/penceramah atau urusetia atau pemerhati atau sebagainya. lebih sebulan lamanya. ianya bermula selepas peperiksaan di uitm tamat.

bermula di klang, kemudiannya di pangkor, kemudiannya di hotel uitm shah alam, di kg gajah, di seremban, di kl sentral, di jpbsm uitm dan berakhir di hotel uitm shah alam. sama ada sbg peserta atau bukan peserta, kursus dan sptnya bg saya adalah peluang berkongsi ilmu. iaitu saya kongsikan kpd orang lain ilmu yg saya ada, dan saya dpt ilmu yg dikongsikan drpd orang lain. diharapkan setiap kehadiran di kursus dsbnya akan meningkat ilmu saya dan kenalan utk kebaikan bersama.

kursus dsbnya memberi peluang utk merapatkan silatturahim dan mewujudkan silatturahim. yg dah dikenali akan lebih dikenali. yg baru dikenali akan menambahkan kenalan saya utk kebaikan bersama. terima kasih kpd penganjur yg menganjur kursus2/ dsbnya. insyaallah saya akan terus hadir ke kursus2 dsbnya utk kebaikan diri, masyarakat dan persekitaran. dan saya harapkan saya ada masa utk bercuti sebelum tahun baru ni.

Tiada ulasan: