Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 29, 2010

Jika Diizinkan Allah

berulang2 kali saya nyatakan keinginan utk ke zoo melaka. ianya terletak di ayer keroh.

tadi en hisyam bgtau program ke pd dan melaka jadik. 'bila boleh nak p?' tanya en hisyam kpd saya. jika esok, boleh p dgn en suunto. kalau tak, kena p sendiri la.

dan sebelum balik ke ined dr fakulti, wakil ktyaga telefon saya. 'en bad bila nak datang ke sini?'. saya pun fikir2 jugak nak ke ayer keroh. maklumlah, ada program perlu, ada ktyaga, dan yg penting ada zoo melaka. menarik dan menggoda ni.

insyaallah, saya akan p pd hari jumaat.

Tiada ulasan: