Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 01, 2010

Pembelian Buku Melalui Internet

pada awal2 dulu saya was2 utk membeli buku melalui internet. risau buku tak dapat walau pun bayaran dah dibuat.

alhamdulillah, dah lebih setahun saya membeli buku melalui internet. dan kesemua pembelian saya diterima dgn selamat dan dlm keadaan elok. saya berjaya mendapatkan beberapa buah buku lama melalui internet spt buku2 stres oleh hans selye, burnout oleh maslach,oleh freudenberger. terkini saya menerima sebuah lagi buku klasik hasil tulisan maslach. selain drpd itu, saya menerima buku2 dlm 'fraud accounting'.

saya hanya berjaya membeli buku melalui ebay shj. cubaan utk membeli buku melalui amzaon gagal. amazon tidak menghantar pembelian ke malaysia. saya agak kecewa krn terdapat buku2 yg ditawarkan melalui amzaon tidak ditawarkan melalui ebay. insyaallah,jika ada rezeki, saya akan berjaya juga mendapat buku2 utk meningkatkan pengetahuan saya sama ada utk peribadi atau utk mendapatkan phd.

Tiada ulasan: