Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 01, 2010

Jaringan dan Kawan

tadi, selepas habis pembentangan oleh pembentang utk sesi petang di dewan sri impian, saya hendak menjamu selera dgn minum petang. dlm perjalanan keluar dewan, saya menegur bos fakulti hotel uitm.

dah lama tak berjumpa beliau. jadi beliau ajak saya berbincang2 tentang isu2 semasa. ada tentang tajuk2 pembentangan. ada tentang taman negara. dan macam2 lagi. kami berhenti sekejap utk menjamu selera dgn murtabak yg terhidang.

seterusnya timbalan beliau turut serta dlm perbincangan kami. kemudiannya seorang sahabat drpd fspu, penasihat sebuah persatuan silat di uitm join kami. kami berkongsi tentang ilmu perubatan cina. kami belajar drpd 'trainee sifu' cara2 mengurut utk kesihatan.

saya setuju dgn bos fhtm uitm. ini pentingnya 'networking'. dan beliau akan sentiasa mengajak kawan2 utk hadir ke majlis yg dianjurkan oleh fakulti beliau. ilmu yg baik elok dikongsi utk kebaikan bersama. terima kasih bos fhtm krn memberi layanan cemerlang kpd saya walau pun saya bukan seorang datuk/profesor/prof madya/pensyarah kanan. layanan anda mencerminkan kewibawaan, integriti dan profesionalisma kita.

Tiada ulasan: