Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 30, 2010

Pastikan Rezeki Halal

seperti saya katakan berkaitan khutbah jumaat pada minggu lepas, rezeki mestilah halal. tak guna kerja haram, punca rezeki haram, kemudian digunakan utk hantar orang tua pi buat haji.

tadi saya baca blog seorang peers uitm kuala pilah. yg menarik bagi saya adalah beliau meletakkan ruang utk menyemak produk halal di ruang blognya. maka saya pun gunakanlah prinsip bhw jika ianya baik utk dikongsi, maka kongsilah. insyaallah,jika kebaikan didapati kpd yg menggunakannya, maka kita mungkin dpt tempiasnya. pemilik applikasi,halal industry corporation memberi kod utk meng'akses' aplikasinya.

semoga pembaca blog saya akan memperolehi dan mendapat berkat drpd rezeki yg halal.

Tiada ulasan: