Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 16, 2010

ICFC 2010



alhamdulillah, icfc 2010 telah berlangsung dgn jayanya. ianya diadakan di menara ssm @kl sentral pada 14-15 dis 2010. ianya adalah anjuran bersama fakulti perakaunan dgn beberapa pihak lain.

beberapa tokok tempatan dlm bidang jenayah kewangan dan islam telah membentang ucaputama dab kertaskerja. diantaranya adalah ketua pengarah ikim dan pesuruhjaya sprm. terima kasih kpd mereka2 ini. terima kasih juga kpd para peserta yg datang dari dalam dan luar negara.

saya gunakan icfc spt konferens, seminar dan kursus2 utk bertemu sahabat lama dan baru. ada yg saya kenali di uitm. dan ada yg saya kenali di luar uitm. pengalaman pada setiap majlis ilmu spt ini saya harapkan akan meningkatkan lagi ilmu utk saya menjalankan tugas dan tanggungjawab dgn lebih beramanah.

insyaallah, kita akan bertemu lagi pada icfc 2011 pada 8-9jun 2011. tempatnya masih belum ditetapkan. ianya bergantung kpd penaja. ada tak mana2 organisasi yg sudi menjadi penganjur bersama dgn menajakan tempat? sila hubungi saya atau fakulti perakaunan uitm.

Tiada ulasan: