Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 15, 2010

Pengiktirafan dan Tanggungjawab

ramai kawan2 bertanya saya,'kenapa u takde dlm meeting2 awal icfc'?. saya bgtau bhw saya hanya dimaklumkan pelantikan/pemilihan saya sbg ajk semasa saya di kg gajah, 6dis 2010 oleh prof nun,pengerusi icfc 2010.

dan seorang bgtau bhw semasa mesyuarat pada 6dis, ada ajk bertanya tentang siapakah akan menjaga vvip. dan dgn penuh keyakinan prof nun bgtau, 'i tau siapa, badrul, bekas student i'. terima kasih prof nun. kepercayaan dan keyakinan drpd seorang guru terhadap murid/bekas muridnya adalah satu pengiktirafan dan penghormatan yg besar kpd saya. dan bersamanya adalah amanah utk menjaga kepercayaan guru.

semasa icfc 2010, saya turut diminta mengiringi kp ikim ke keretanya bersama dekan perakaunan. sbelum memasuki lif utk ke bawah, saya maklumkan kpd dato' nik yg saya adalah abang ipar seorang staf beliau. setelah diminta penjelasan lanjut, beliau bertanya adakah saya anak cikgu hussein. saya jawab,'ya'. beliau kemudiannya memaklumkan kpd yg lain bhw ayah saya adalah bekas gurunya. dan beliau seterusnya menyebut nama pakcik2 saya dgn bangga. terima kasih datuk. pengiktirafan datuk terhadap ayah dan pakcik2 saya mengingatkan saya utk sentiasa menjalankan tugas dgn penuh tanggungjawab dan amanah.

dato tnc hep turut mengucapkan tahniah kpd saya di hadapan dekan perakaunan kerana amat berpuashati dgn icfc dan tanggungjawab yg telah saya lakukan. terima kasih datuk.insyaallah, saya akan terus membantu uitm melalui progrm spt program hep.

Tiada ulasan: