Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Disember 20, 2010

Hujung Tahun 2010

tahun 2010 hanya tinggal 10 hari shj lagi. dan di eropah dan negeri bersatu (us), ramai daripada rakyatnya akan bercuti bermula pada minggu ini sehingga tahun baru. mereka akan bercuti selama 1-2minggu.

kita di malaysia pun lebihkurang juga. ramai yg akan menghabiskan cuti tahunan. kebetulan pula cuti sekolah. cuma pada tahun ini 25dis dan 1jan 2011 adalah pada hari sabtu. jadi tidak dapatlah jimat hari cuti tahunan. utk bercuti selama 2minggu, bermula 18dis yg lalu, ramai yg akan ambil cuti tahunan selama 5 atau 10hari, iaitu hari bekerja.

lalulintas di lembah kelang amat kurang kesesakannya. ini kesan drpd ramai bercuti. di intekma, banyak ruang letak kereta yg kosong. tidak perlu berebut2 utk meletak kereta. begitu juga di kampus induk uitm di shah alam. suasana lengang. ramai pensyarah yg bercuti bersama keluarga.

saya mohon maaf kpd peserta kad ined siri 3 2010. walaupun ramai yg ingin bercuti, tetapi mereka terpaksa hadir utk kad di hotel uitm. upk ined terpaksa adakan pada 20-23dis 2010 utk memastikan kesemua staf ined (kecuali beberapa staf tertentu) menghadiri kad utk memudahkan kerja di 2011 dan seterusnya.

Tiada ulasan: