Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 07, 2010

Tahniah KTYAG

ktyag ataupun nama penuhnya kolej teknologi yayasan alar gajah adalah sebuah kolej swasta yg menawarkan program diploma uitm secara francais. kolej yg menawarkan program uitm juga dikenali sbg kolej bersekutu uitm. ktyag senang disebut sbg ktyaga.

alhamdulillah. semalam saya menerima sms drpd pn salina, ketua program uitm di ktyag yg memaklumkan bhw ktyag berjaya mendapat pensijilan iso 9001:2008. tahniah kpd pn salina, ajknya dan ktyag ke atas kejayaan ini. pengiktirafan pensijilan iso adalah utk proses pengajaran dan pembelajaran.

selain ktyag, ktt dan ktb adalah kolej2 bersekutu yg berjaya mendapat iso dgn sedikit bantuan drpd saya. selain drpd 3kolej2 ini, kptm kuantan, itp, satt telah berjaya mendapat pensijilan iso. kolej2 bersekutu telah ditetapkan oleh pengurusan uitm utk mendapatkan pensijilan iso 9001:2008 sebelum bermulanya 2011. walau bagaimana pun, atas sebab2 yg lebih diketahui oleh setiap kolej yg kemungkinan tidak akan berjaya mendapat pensijilan iso sebelum 2011, maka matlamat utk kesemua kolej bersekutu mendapatkan sijil iso selewat2nya pada 31disember 2010 tidak akan tercapai. kita merancang, Allah menentukan.

Tiada ulasan: