Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 28, 2010

Tajuk SRW 655

pada setiap sem setiap pensyarah akan diminta kp 5tajuk penyelidikan yg pensyarah bersedia utk menyelia pelajar srw600. dan saya selalunya akan beri 5 tajuk yg sama atau hampir sama pd setiap sem.

tadi seorang pelajar yg ambil srw655 pada sem akan datang berjumpa saya. esok seorang lagi pelajar. sebelum cuti bermula, iaitu selepas peperiksaan, 2pelajar telah datng jumpa saya. saya jangkakan ada beberapa pelajar lagi akan jumpa saya selewat2nya pd minggu hadapan. masa utk berjumpa saya akan dimaklumkan apabila pelajar hubungi saya.

seeloknya, kedua2 pelajar dan pensyarah boleh bekerjasama. seeloknya, kita dapat bersama meningkatkan ilmu melalui srw655. srw655 akan membawa nama saya dan nama pelajar. jadi saya amat berkira hasil srw655 pelajar saya. perjumpaan minima ditetapkan kp adalah 3kali. saya tetapkan minima berjumpa saya 7kali. memang perit dan berat pengalaman pelajar yg pernah dibawah seliaan saya. ada yg tak berani terima A utk srw655.

tajuk yg telah dipersetujui setakat ini utk pelajar srw655 sem jan2010 adalah burnout dan leadership. jadi bagi mereka yg ingin diselia oleh saya, bersedia membaca buku2 dan jurnal berkaitan psikologi, kaunseling, sosiologi dan sukan. hubungilah senior anda yg pernah diselia saya. seorang drpdnya telh mendaftar utk master sport science by research baru2 ini.

Tiada ulasan: