Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Disember 04, 2010

Majlis Kenduri Kak Sad

tadi saya ke rumah kak sad. beliau mantan pa kpd dekan fsr. walau pun dah lama beliau pencen, hubungan diantara beliau dan rakan2 di fsr masih baik sebgmana semasa beliau di fsr.

kenduri kali ini utk anak sulong beliau. beberapa bulan yg lepas, utk anaknya yg kedua (?). kedua2 majlis diadakan di rumahnya di klang. saya menerima kad jemputan drpd tangan pengantin sendiri. sebab kak sad risau kot2 jika dihantar ke fsr, saya tak dpt kad. kesemua staf fsr yg kak sad kenal dijemput ke majlisnya.

ketika saya sampai di majlis, pm zul kadir dah nak habis makan. dr tan dan dua2 anaknya ada sama. graduan fsr, mejar alias dan keluarga turut hadir. begitu juga dr arzmi yaacob, dekan fsr pada 2001-2003. encik hisyam che mat hadir sekeluarga. yg lain2 drpd fsr yg ada semasa saya di sana adalah kak g dan keluarga, cik pah dan pn ruziyati serta anak2. ada roast lamb/kambing, putu piring, taper dan mcm2 lagi.

tahniah kpd pengantin dan keluarga pengantin. terima kasih krn sudi menjemput saya ke majlis yg amat bermakna kpd keluarga dan pengantin. insyaallah, tahun depan kak sad akan jadi tok puan.

Tiada ulasan: