Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 02, 2010

Kunjungan Perkenalan Delegasi UMK

pagi semalam saya menerima panggilan telefon drpd seorang bekas pelajar fsr saya. beliau sekarang bertugas di universiti malaysia kelantan (umk). beliau dan seorang kaunselor umk ingin berjumpa dgn saya. tujuannya utk mengetahui tentang peers.

saya bersetuju utk menerima kunjungan drpd mereka pada petang tadi. saya menjemput presiden peers 2010, wan dan ajkt utk turut hadir. alhamdulillah, perkenalan dan perbincangan berjaya diadakan di dw1, ined bermula jam 3.45ptg. kami tamat perbincangan hampir jam 7malam. kami rehat 10minit utk solat asar sebelum perbincangan disambung.

alhamdulillah, delegasi umk amat kagum dgn peers. mereka kagum dgn pencapaian peers. mereka kagum dgn komitmen peers. mereka kagum dgn komitmen alumni peers. mereka kagum dgn 'sense of belonging' dikalangan ahli peers dan alumni peers terhadap peers. terima kasih utk pujian umk kpd peers.

insyaallah, pada sem hadapan akan ada kunjungan rasmi drpd umk utk benchmarking terhadap peers. dan kami bercadang utk mengadakan program bersama dgn umk di kelantan pada sem hadapan. setiap benchmarking drpd luar terhadap pencapaian peers adalah pengiktirafan terhadap kewibawaan peers. terima kasih

Tiada ulasan: