Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 07, 2010

Desa Ilmu

Saya berada di Desa Ilmu 5-7Dis 2010. mengikuti program bina pasukan uhek. pada mulanya ramai tidak berminat hadir. hanya 40% jemputan shj yg hadir.

alhamdulillah, program banyak meningkatkan ilmu dan semangat berpasukan di kalangan peserta. harapan penganjur, kami yg hadir akan dapat membantu meningkatkan kualiti akademik di uitm. peserta dari hampir keseluruhan sistem uitm. dukacita tidak semua fakulti diwakili. dan ini bermakna saya mewakili ined dan fsr. 3 drpd 4 wakli ined dpt hadir dgn jayanya ke desa ilmu. walaupun bertugas 2 hari cuti am/umum, para peserta amat berpuashati dgn kandungan dan pengurusan program.

sebelum balik ke shah alam, saya buat maklumbalas kpd urusetia. saya maklumkan bhw saya kurang berpuashati kerana kami dihidang dgn hidangan sebanyak 6kali sehari. kesannya, berat badan peserta bertambah. tetapi saya juga maklumkan kpd urusetia utk tidak serik menjemput saya menghadiri program anjuran mereka. desa ilmu adalah cadangan saya utk nama baru bg pusat latihan uitm, kg gajah, perak.

Tiada ulasan: