Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Disember 10, 2010

Pendaftaran Pelajar Baru InED

esok dan ahad, akan berlangsung pendaftaran pelajar plk dan pjj yg diuruskan ined. saya akan bertugas pada kedua2 hari, sabtu dan ahad, insyaallah. dan saya minta bantuan peers utk menjadi penunjuk arah.kebiasaan, di tempat baru dan dlm keadaan stres, kita jarang dapat fokus, baca arahan dan faham arahan.

ined diwujudkan utk memberi peluang kpd mereka yg bekerja utk melanjutkan pengajian setelah kelayakan akademik sekolah menengah. program di tawarkan sama ada secara epjj, plk, ppu dan ppb. para pelajar perlu faham bahawa mereka diberi peluang utk melanjutkan pengajian. maka lulus dan tamat pengajian dgn jayanya adalah tanggungjawab pelajar.

meskipun yuran pengajian secara plk, ppjj, ppu dan ppb adalah lebih tinggi drpd yran pengajian sepenuh masa di uitm, ini tidak bermakna pelajar mesti diluluskan oleh kami.pelajar perlu faham, kualiti tetap dijaga oleh ined. maka pelajar yg tidak jujur semasa kerjakursus/peperiksaan akhir akan menerima hukuman yg setimpal dgn risiko kpd ined dn uitm. kami tidak mahu hanya kerana nila setitik,rosak susu sebelanga. berusahalah dgn sebaik yg boleh. jangan sia2kan peluang yg diterima. semoga pelajar2 ined berjaya secara jujur dan ikhlas sebagai pelajar dan sbg bukan pelajar. tahniah kpd pelaar2 yg akan mendaftar sbg pelajar baru UiTM utk sem hadapan.

Tiada ulasan: