Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Disember 10, 2010

Bengkel Laporan Kendiri InQKA

setelah bertugas di desa ilmu, kg gajah, saya sambung tugasan di royale bintang, seremban. selama 3hari 2malam juga.

tempat tinggal lagi kelas. makanan lagi banyak. gim lebih kurang aje dgn desa ilmu. aktiviti tiada di luar bangunan. maka terpaksa saya melawat gim hotel. walau bagaimana pun, kesan terasa apabila saya pakai seluar baru pada hari ini. sendat di pinggang. nak solat jumaat tadi pun rasa tak selesa.

sesi bengkel adalah sebanyak 9slot. slot terakhir saya mohon kebenaran pnc utk saya balik awal sebab ada urusan di shah alam d perlu diselesaikan dgn segera. ada juga yg tak hadir atas sebab2 tertentu. ada yg kerana membentangkan kertaskerja/penyelidikan di cssr 2010. dan spt biasa, akan ada yg muncul hanya utk beberapa slot shj. muncul di awal dan di akhir bengkel. slot lain2 spt biasa menghilangkan diri.

maka dptkah maklumat dan hasil bengkel dpt disampaikan dgn sebik2nya kpd ptj nanti? bengkel laporan kendiri ni bukan macam hadir konferens dimana boleh pilih slot yg sesuai dgn ilmu yg ingin kita tambah. bengkel spt ini perlu konsentrasi dan sumbangan sepenuhnya. maka saya perlu rujuk kpd inqka jika saya ada tertinggal apa2 drpd slot terkhir yg selama 30-60minit.

Tiada ulasan: