Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 01, 2010

4th Tourism Outlook

bermula semalam berlangsungnya 4th tourism outlook di hotel uitm. ianya anjuran bersama fakulti perhotelan dan pengurusan pelancongan uitm dan beberapa agensi dan persatuan. konferens adalah drpd 30nov hingga 3dis.

saya hadir utk berkongsi ilmu dlm pelancongan terutamanya dlm ecotourism. seorang drpd 'keynote speaker' adalah yg sangat diiktiraf dlm pelancongan di dunia. beliau adalah penulis utk beberapa buku teks dlm pelancongan.

hanya saya shj drpd fsr. ajk konferens, termasuk dekan fhpp bertanyakan dimanakah lagi wakil drpd fsr kpd saya. saya bgtau ada yg berminat ttp tak dpt hadir krn komitmen kerja. memang menguntungkan bg yg dpt hadir kerana banyak hasil kajian dlm dan luar negara dibentangkan. bagus juga jika ada pelajar fsr yg hadir.

Tiada ulasan: