Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 29, 2010

Pembentangan dan Kejayaan

tahniah kpd mereka yg berjaya hadir utk pembentangan biasiswa pengajian peringkat phd di fsr hari ini. pembentangan yg dilakukan adalah satu pencapaian. keputusan ditentukan oleh Allah.

kita berusaha sebaik yg mungkin. kita berdoa semoga kita berjaya. setelah melakukan pembentangan, kita bertawakal kpd Allah. Allah shj penentu rezeki kita. jika kita berjaya dapat bisasiwa, bersyukurlah. jika kita tak berjaya, bersyukurlah juga dan berusaha lagi.

saya sempat berbincang dgn calon2 tadi utk tajuk phd saya. cadangan mereka supaya saya kaitkan dgn sukan dan/atau rekreasi. secara tersurat dan tersirat mereka menyatakan bhw mereka gembira dgn kehadiran saya sebagai rakan kerja di fsr. terima kasih. saya doakan agar pn siti aishah, cik azlina. cik maizan, ym raja firhad, en hashbullah dan en hisyam berjaya melanjutkan pengajian ke phd dgn biasiswa melalui pembentangan ta.di

Tiada ulasan: