Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Disember 24, 2010

Karnival Halal di Masjid SAAS Shah Alam

hari ini 24disember sehingga 26disember 2010 (jumaat hingga ahad) berlangsung karnival halal di masjid sultan salahuddin abdul aziz shah (ssaas). masjid ssaas atau masjid biru atau lebih dikenali sebagai masjid negeri selangor

pelbagai barangan dan perkhidmatan yang diiktiraf sebagai halal sedang dipamerkan. selepas solat jumaat tadi, saya berjalan2 di sebahagian gerai2 yg ada. pengunjung ramai di gerai2 makanan untuk menikmati makanan tengahari. ada gerai drpd hotel depalma, concorde, singgahsana. ada gerai minuman juga. gerai makanan seperti makanan segera dan ringan, sejuk beku dan makanan masakan panas.

saya tidak membuat sebarang pembelian. tetapi kalau rajin, insyaallah, saya akan alwati karnival ini pada hujung minggu ni. jom kita ramai2 sokong produk dan perkhidmatan halal sebagai seorang islam.

2 ulasan:

ibn salam 03 berkata...

sejak bila dr bad jd promoter nih?
xpe, sme2 kita sokong barangan halal...

cebad berkata...

perkara yg baik kita pesan2kan. tak dpt untung rm, untung di akhirat lagi baik