Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Julai 29, 2009

Besar

Kalau ikut kuasa, saya bukan orang besar. Saya tiada memegang jawatan yg besar.

Saya terima banyak komen daripada keluarga dan kawan2, 'U ni sekarang nampak besar'. Komen sahabat saya Ustaz Zaid (UiTM Dungun), 'Bad, demo napok besar loni'. Bila saya tengok gambar saya di catitan sebelum ini untuk mykad, memang saya nampak besar. Hampir kesemua gambar2 saya kebelakangan ini saya nampak besar. Antara sebabnya, saya sudah mula melakukan latihan yg telah lama saya tinggalkan. Selain dapat menjaga kesihatan, ianya juga dapat mengurangkan stress negatif.

Alhamdulillah, saya dapat rasa perubahan positif kpd fizikal saya. Terutamanya kpd 'airbag' saya yg semakin kecil (perasaan saya kot). Kan kita pun tahu, untuk kesihatan kita kena jaga pemakanan dan senaman. Di FSR antara pakarnya adalah Dr Madya Razali dan PM Dr Madya Zulkifli.

Tiada ulasan: