Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 16, 2009

Tasik Kenyir 02 2009


Semalam saya bertugas di Tasik Kenyir. Sebahagian daripada tugas JK Penyelidikan.

Kami bermesyuarat pada 9pagi. Sepatutnya pada 8.30pagi hingga 9.30pagi, tetapi mesyuarat pengerusi pada 8.00pagi tidak tamat sebagaimana dirancang. Setelah bermesyuarat, tugas melakukan tinjauan pula. Kami melawat Petang Island Resort, Pos Tanjung Mentong dan Gua Bewah. Penatnya. Tapi seronok pun ada juga. Terdapat sebuah tapak perkhemahan yang sesuai untuk aktiviti FSR.

Insyaallah, minggu depan ada mesyuarat susulan lagi. Sementara tu, saya sibuk bermesyuarat di Shah Alam. Dah kerja kita kan.

Tiada ulasan: