Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 09, 2009

Panggilan Telefon

Saya menerima satu panggilan telefon. 'Kami perlukan maklumat anda untuk tan sri maklumkan kpd tan sri'.

Naik pangkat ke saya ni? Tak. Cuma pelantikan terbaru saya perlu dimaklumkan dari tan sri kepada tan sri. Sebahagian daripada tugas dan tanggungjawab saya. Keseronokan pun ada, ketidak seronokan pun ada. Bertambah tugas dan tanggungjawab. Tetapi tugas di beri berdasarkan pengetahuan pihak lain terhadap kemampuan kita. Maka namabaik perlu sentiasa dijaga. Seperti kata seorang kawan, apabila telah berjanji, komitmen telah diberi, maka perlulah dipenuhi, dikotakan.

Insyaallah, saya akan beri yg terbaik mungkin. Saya mohon petunjuk dan pelindungan Allah untuk membolehkan saya menjalankan tugas saya sebaik yg termampu saya. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui.

Tiada ulasan: