Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 09, 2009

Terima Kasih Saudara dan Sahabat

Pepatah inggeris ' a friend in need is a friend indeed'. Banyak maknanya. Tetapi yg saya setuju adalah, seorang kawan adalah seorang yg akan bersama kita, sama ada masa senang atau pun susah.

Saya mempunyai ramai saudara dan sahabat. Di antara sahabat saya, telah dikenali sejak kecil. Ada yang dikenali sejak sekolah rendah. Yg paling rapat yg saya kenali selama 5 tahun kami belajar menjadi dewasa bersama2. Dan mereka inilah yg saya akan berjumpa sekurang2nya sekali seminggu. Minggu hadapan, saya sepatutnya hadir ke majlis menyambut 25tahun setelah berpisah untuk meneruskan kehidupan masing2. Sahabat saya dlm kumpulan ini adalah antara mereka yg boleh membaca saya. Dan saya turut boleh membaca mereka.

Apabila saya melalui kegembiraan atau kesedihan, berada bersama2 sahabat2 ini dapat mengimbangkan diri saya. Terima kasih sahabat yang juga saudara. Allah Jua Yang Membalas Budi anda semua. 'Manliness Through Wisdom'

Tiada ulasan: