Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 06, 2009

Salah Faham

Ketegangan, masalah atau isu akan berlaku berkaitan komunikasi. Samada sebab tiada komunikasi atau pun salah komunikasi (no communication or miscommunication).

Saya dimaklumkan bahawa seorang kawan risaukan saya. Dia nyatakan bahawa mungkin disakiti oleh orang lain. Saya terjemahkan bahawa saya akan terancam secara fizikal. Maka saya pun ke satu pertemuan dgn berpakaian serba hitam, tanpa bercermin mata, bersama pouch saya, serta berkasut. saya selalunya hanya bersandal sahaja. maklumlah risau kot2 kena pukul. Saya lega apabila terserempak dgn sorg saudara di tempat yg sama. Boleh tolong saya jika apa2 berlaku kpd saya.

apabila saya maklumkan tentang persiapan saya. Saya pula dimarahi kawan saya. Pelik. saya tak faham.

Tiada ulasan: