Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 25, 2009

Rezeki Yang Bertambah Murah


Allah itu Ar Rahman. Maha Pemurah. Tiada yang lebih pemurah melainkan Allah.

Allah Amat Pemurah kepada saya di muka bumi ini. Pada KSJ di JB, saya mengambil bahagian dalam futsal. Saya di pasukan yang kalah, walau asalnya patut mewakili pasukan yg menang. Takpelah, suka2. Malamnya di atas bot, saya ambil bahagian anjuran pengacara, suka2, alhamdulIllah, dapat baucer Metrojaya RM10. Walau bagaimana pun, saya tumpukan perhatian untuk memenangi satu daripada hadiah cabutan bertuah. Setiap kali sebelum no dicabut disebut, saya berdiri seolah2 saya yang akan menang. AlhamdulIllah, untuk hadiah kedua, no saya iaitu 100 telah dicabut sebagai pemenang. nombor2 lain kurang drpd 100. Nampak gayanya, rezeki memenangi cabutan bertuah berterusan untuk saya. Syukur kpd Allah.

Hadiahnya? PSP. Memang saya ada niat nak membeli satu PSP. Kan pensyarah sukan dan rekreasi. InsyaAllah esok, saya ke rumah abang saya nak belajar guna PSP dan dapatkan game2 berkaitan.

Tiada ulasan: