Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 16, 2009

Durian Oh Durian


Sekarang ni dah masuk musim durian. Ada yg suka, ada yg tak suka.

Saya suka makan durian. tapi bukanlah sehingga berbiji2. Dan lawatan ke kuala berang tidak lengkap jika tidak merasa sedikit durian kampung. Saya cuma larat makan beberapa ulas sahaja. Takut rupa airbag saya lebih besar lagi kesan tindakbalas kimia dalaman saya. Sebelum tu, selepas kembali ke pengkalan gawi, saya dah menikmati gulai asam tempoyak. Best.

Ada kawan saya yg memang tak tahan dgn durian. Matanya boleh berair hanya jika mendengar perkataan durian. Kasihan dia. 'a man's delicacy is a woman's poison'. Pepatah mat salleh yg baru.

Tiada ulasan: