Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 13, 2009

Pemandu Kurang Berhemah

Sayalah tu. Pagi tadi tak tau kenapa, saya menjadi pemandu kurang berhemah.

Saya pandu kereta laju. Biasanya 80km/j tetapi tadi 110-120km/j. Dan saya masuk/tukar lorong kurang berhati2. Kenapa lah agaknya hari ni? Tapi cuma sebuah aje kertea (teksi) yang hon menandakan ketidakpuasan kpd cara pemanduan saya. Saya minta maaf. Bukan sebab saya sedih atau marah. Mungkin sebab teruja atau seronok. Puncanya, biarlah rahsia.

Tetapi kemudiannya saya menyesal cara pemanduan saya pagi tadi. Bagaimana jika kesannya saya menyusahkan orang lain. Sekali lagi saya mohon maaf jika pemanduan saya hari ini kurang beradab.

Tiada ulasan: