Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 02, 2009

Hero 01

Sahabat saya Cik Hisye bercerita tentang hero. Bgmana pakwe atau teman lelaki cuba menjadi hero untuk makwe atau teman wanitanya. Tetapi menjadi hero tidak bertempat.
Saya pun ada menghadapi perkara yg sama. Ada pelajar atau kenalan yg berjumpa saya bercerita tentang masalah dgn teman mereka. Ada yg saya dpt tahu mlalui kawan2 mereka atau saudara mereka. Ada yg saya tahu dgn melihat keadaan mereka apabila berada dgn saya. Saya pernah dihubungi oleh hero2 ini untuk menduga saya. AlhamdulIllah, Tuhan Bersama saya, Tuhan Yang Maha Berkuasa.
Kisah hero2 ini tidak akan hilang. Cuma saya rasa hero2 ini sebenarnya adalah 'buli' yg berani kpd yg lemah shj. Mereka suka mengambil peluang dan sebagainya drpd mereka yg lemah.

Tiada ulasan: