Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Julai 10, 2009

Insyaallah Saya Hadir

Ulang tahun 25 tahun perpisahan dgn sahabat seperjuangan. Perancangan telah lama dilakukan oleh JK yg dilantik sendiri.

Semalam saya nyatakan bhw saya mungkin hadir jika saya dapat kenderaan. Pagi tadi seorang sahabat menelefon saya. Saya boleh ke majlis bersama dia dan bbrp yg lain. Alhamdulillah. Dia bertanya,'naik merc kau ya'. Saya jawab,'Merc kat kedai lagi, belum bayar downpayment'. Maka saya sangat2 teruja menanti kehadiran minggu hadapan. Insyaallah, dapat bertemu sahabat2 yg ada diantaranya sudah lama tidak bertemu.

Berjumpa dgn sahabat2 akan terubat beberapa perkara. Ianya juga sebagai peringatan bhw sudah suku abad berlalu. Masa yg tinggal bersama sahabat2 semakin pendek.

Tiada ulasan: