Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 02, 2009

Hero 02

Saya bukanlah seorang hero. Saya hanyalah seorang hamba Allah. Saya seorang hambaNya yang lemah.

Maka jika ada yg ingin menduga saya, saya akan mengelak. Tidak perlulah nak menduga apa yg ada pada saya. Tetapi ada kalanya, saya akan diduga secara sengaja dan tidak sengaja. Hanya kepada Allah saya memohon perlindungan dan kemurahanNya.

Terbaru, saya mungkin diduga lagi. Saya berdoa kpd Yang Maha Esa untuk mendapat perlindunganNya. Manusia merancang, Allah juga merancang, dan Allah Yang Maha Menentukan.

Tiada ulasan: