Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 09, 2009

Ulang Tahun ke 25

Minggu hadapan, sahabat2 saya akan mengadakan majlis 25tahun tamat pengajian sekolah menengah kami. Saya dijemput sangat2 untuk hadir.

Pada mulanya, saya bagi alasan tugas yg tidak membolehkan saya hadir. Sahabat saya menyatakan bhw majlis ini hanya sekali seumur hidup. Dan ada sahabat yg akan kembali ke KL pada Sabtu malam. Bestnya, kalau time mcm ni ada pemandu khas. Boleh saya dok kat belakang aje, dan sedar2 dah sampai rumah.

Saya tak janji saya dapat hadir. Kalau saya dapat tumpang pergi dan balik dari majlis, saya akan hadir, InsyaAllah. Best jugak kalau dapat naik M3. Tapi, saya tak nak jadi pemandunya.

2 ulasan:

Ms berkata...

Salam.

I've been reading your blog all this while.

I think I need a councilor :(

How can I contact u? By e-mail?

cebad berkata...

sorry for late reply. badruitm@yahoo.com.my