Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Julai 23, 2009

Ulang Tahun Perak


17-19 Julai, saya dan sahabat2 menyambut ulangtahun perak persahabatan kami. Sambutan di JB.

Sambutan bermula 17jul, jumaat dan berakhir 19jul, ahad. Saya bertolak ke JB dari putrajaya jam 6.45pagi sabtu, singgah di pagoh, dan tiba di JB 9.20pagi. Pemandu saya seorang yg sangat cekap. 2jam daripada putrajaya ke JB tolak time rehat. jika ada masalah, ada dua doktor, pakar komunikasi, peguam, pakar pelbagai dan yg mencukupkan kuorum (saya). kami sempat sampai untuk berfutsal. bergambar sebelum game ramai, semasa game lebih ramai penyokong dan pemerhati drpd pemain. Biasalah, dah umur 42tahun.

terima kasih kawan2. terima kasih penganjur dan sponsors. jangan serik menganjur dan sponsor kami.

Tiada ulasan: