Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Julai 17, 2009

Selamat Bertemu Kembali Saudara Ku

Bermula semalam, sahabat2 saya sudah mula berkumpul. Sebagai menyambut 25tahun tamat sekolah menengah.

Banyak kenangan 5tahun dewasa bersama. Majoriti akan tiba di tempat berkumpul pada hari ini, 17juali 2009. Saya dan beberapa yang lain akan tiba pada sabtu ni. Biasalah, buat 'sweeping' duty. Majlis secara rasmi tamat pada tengahari ahad. Antara tetamu khas adalah bekas cikgu kami dan MP JB.

Pesanan sahabat2, pandulah dgn cermat. InsyaAllah. Saya tak tahu team saya akan bertolak pada pukul berapa. Ada cadangkan 5pagi. Larat ke?s

Tiada ulasan: