Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 27, 2009

PSP

Semalam saya ke rumah abang saya dgn penuh semangat. Semangat nak belajar menggunakan PSP.

Banyak perkara rupanya boleh dilakukan melalui PSP selain bermain game. Internet turut boleh dilayari melaluinya. Tapi malangnya, saya terpaksa bawa PSP untuk berubat. Kenan H1N1 ke? Tak taulah, sehingga di periksa pakar PSP di kedai. Maka untuk sementara waktu, tak dapatlah saya bermain game melalui PSP saya.

Insyaalllah, pada hujung minggu ni, sepupu2 saya daripada JB datang ke KL. Dan saya dinasihati untuk belajar menggunakan PSP dgn pakar2 ni. Pakar paling muda berusia 5tahun. Apa nak upah dia orang ya?

Tiada ulasan: