Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Julai 07, 2009

Kaunseling dan PPUM

Tadi saya dijemput berkongsi ilmu tentang kaunseling bersama2 pelajar pasca siswazah perubatan keluarga. Saya dijemput oleh sahabat dan kenalan lama saya sejak sekolah rendah.

Majoriti pelajar adalah wanita. (Ehem2). Saya berkongsi keperluan kaunseling bukan hanya kepada pesakit, keluarga pesakit bahkan kepada pelajar sendiri yg merupakan doktor perubatan. Saya dimaklumkan bahawa mereka bekerja sekurang2nya 8jam sehari menghadapi pesakit dan pelbagai penyakit keluarga. Tabik kpd mereka.

Saya juga dijemput menjalankan kajian bersama sahabat saya berkaitan doktor di UM. Terima kasih bro. Terima kasih kpd seorang kawan yg menyatakan keyakinan beliau bhw saya akan berjaya menjalankan tanggungjawab memenuhi jemputan di PPUM dgn jayanya.

Tiada ulasan: