Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 26, 2013

Alhamdulillah..Terima Kasih

saya berasa gementar untuk menghadapi agm organisasi sy sbg bendahari kerana prestasi kewangan. tahun lepas prestasi kurang baik. sehingga kan ada ahli yg perli lembaga pengarah kerana tidak menggunakan kuasa yg ada.

semasa sy hadir ke suatu kursus, saya tersentak apabila ada yg mengatakan bhw kita ini sebenarnya tidak pandai. senang diperbodohkan mereka yg kita percaya  utk memastikan organisasi diurus secara terbaik tetapi sebaliknya berlaku.

maka perubahan dilakukan. jika tiada perubahan maka organisasi spt kapal akan tenggelam. maka nakhoda perlu diubah. alhamdulillah, tadi sy dimaklumkan dgn berita baik. insyaallah, prestasi tahun berakhir akan 4x lebih berbanding tahun sebelumnya. terima kasih kpd nakhoda baru. untuk tahun ini, saya sasarkan minima 4x lebih baik drpd tahun baru berakhir.

Tiada ulasan: