Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 31, 2013

Kubu Buku

alhamdulillah, hari ini saya terima 2buah buku lagi yg saya beli melalui internet. bidang ilmu dlm buku yg saya beli sama ada melalui internet atau di kedai buku adalah pelbagai bidang.

ada yg berkaitan rekreasi utk penyelidikan di fsr. ada yg berkaitan tadbirurus utk phd sy. ada berkaitan penyelidikan utk penyelidikan di fsr dan phd sy. ada yg sy beli utk motivasi diri. dan pelbagai lagi.

buku adalah utk sy tambah ilmu. sbg pensyarah perlu sentiasa tambah ilmu. sebagai pelajar juga perlu sentiasa tambah ilmu. tapi spt komen sy kpd kawan2 tadi dan sebelum2 ini, hanya pensyarah yg biasanya beli buku. pelajar jumpa pensyarah tak bawa buku dgn alasan takde buku.

bilik sy umpama kubu buku. senjata dan perisai adalah ilmu yg didapati.

Tiada ulasan: