Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 05, 2013

Kawan..Terima Kasih

semalam spt biasa sy akan makan tengahari di ctss selepas solat jumaat. masa itu juga saya gunakan utk mendapat maklumbalas berkaitan diri, organisasi dll.

kebetulan sy makan tghari bersama kawan2 drpd fak perakaunan uitm. spt biasa, apabila makan bersama kawan - cakap pun main lepas. sebab kita amnya tahu setakat mana tuturkata dan perbuatan kita tidak mengecilkan hati kawan.

antara komen menarik drpd mereka tentang operasi kafe di menara saas. seorang berkata,'bad, menu sama sejak kita student lagi. takde perubahan ke?'. seorang lagi bgtau,'suasana spt bau tak menarik'. seorang bgtau,'kami jika nak makan lepas jam 2ptg takde dah makanan, jadi makan ajelah pisang goreng'.

terima kasih kpd mereka yg ikhlas memberi komen utk kebaikan bersama. spt kata pepatah inggeris dlm bisnes 'the customer is always right'. takde pelanggan, tutuplah kedai.

Tiada ulasan: