Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 11, 2013

Fokus..Jelas..Mudah

tswz pengerusi lembaga menyampaikan ucapan pada program hep di pluitm berkaitan pendidikan. kongsilah kemahiran berfikir. kongsilah kemahiran berkomunikasi. lakukan secara berfokus, jelas dan mudah.

tadi saya ulangi pesanan tswz kpd beberapa pelajar yg berjumpa sy utk persediaan akhir sebelum peperiksaan akhir. mereka berjumpa saya daripada jam 3.30ptg sehingga 7.45mlm. saya andaikan sebelum ini setelah penyerahan srw655 kepada saya, akan tiadalah lagi pelajar yg akan berjumpa saya melebihi 1jam setiap sesi. tetapi ianya adalah sebaliknya.

pesanan tswz juga saya kongsi bersama mereka yg bersama saya semasa tinjauan ke taman negara. program dan aktiviti yg akan dijalankan perlulah berfokus kpd membina pasukan. objektif perlu jelas. penyampaian perlu mudah difahami. kemahiran berfikir dan berkomunikasi perlu dikongsi dan diterapkan pada setiap masa.


Tiada ulasan: