Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Januari 30, 2013

Perutusan 2013 NC UiTM

pagi tadi berlangsung perutusan 2013 naib canselor uitm di datc. ianya di'pancar'kan secara langsung ke semua kampus uitm di seluruh Malaysia.

majlis perutusan tahunan juga peluang berjumpa kawan2. kawan2 dari kampus shah alam. kawan2 dari kampus luar shah alam. terutama kawan2 yg amat jarang dapat berjumpa. ianya macam majlis keraian keluarg. masjlis sua tahun baru uitm.

memang seronok jumpa kawan2 lama. spt biasa bertukar2 berita. bertanya khabar. memastikan tempat bertugas terkini. jawapan sy pada tahun 2013, tugas terkini kembali di fsr. fokus kpd phd.

seorang kawan yg akan tamat tempoh jawatan di pusat kerana akan bertugas di fakulti secara seloroh (?) bertanya kpd saya jika saya ingin ganti tempat beliau di pusat. jawapan saya,'bagi sy fokus phd sy'. terima kasih kerana percaya dan yakin kpd sy utk memegang tugas dan tanggunjawab yg besar. jika dipaksa bos besar, 'saya yg menurut perintah'.

Tiada ulasan: