Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Januari 23, 2013

Buku..Pembelian Antarabangsa

di pejabat saya penuh dgn buku. begitu juga di rumah saya.

kebanyakan buku saya beli sendiri. jarang saya terima sbg hadiah. pernah saya membeli secara purata sebuah buku seminggu. pernah saya membaca hampir 80an drpd buku yg saya ada. tapi skrg buku yg saya ada yg sy dah baca mungkin kurang drpd 80%.

ada buku sy beli kat kedai buku. ada yg harga mencecah melebihi rm100. ada yg berharga kurang jika sy beli yg ada diskaun atau edisi lama. sy juga membeli melalui internet. tetapi sy tidak dpt membeli melalui amazon.com. sy hanya dpt membeli melalui ebay.

pada awal tahun ini sy membeli melalui ebay sebanyak 6buah buku. semalam sampai sebuah. dan hari ini saya terima sebuah lagi. kebanyakan buku yg saya beli sekarang berkaitan sukan & rekreasi, dan juga berkaitan tadbirurus dan perakaunan. ianya utk membantu sy dlm melalui phd sy.

Tiada ulasan: